رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

قبل از آغاز دیدار بایرن – رئال، چند پیراهن و کفش از رختکن رئالی ها دزدیده شد

 
Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- پلیس مونیخ پرونده ای قضایی را برای یافتن پیراهن ها وکفشهای ربوده شده از رختکن رئال مادرید، در ساعاتی قبل از آغاز دیدار این تیم مقابل بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرده است

سخنگوی پلیس مونیخ دراین باره گفته:« ما به دنبال شواهد هستیم و دراین راستا صحبتهای شاهدان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.»

طبق قوانین و رسوم موجود، کارمندان باشگاه رئال، از صبح روز بازی می توانند لباسها و تجهیزات بازیکنان تیمشان را در رختکن ورزشگاه آلیانس آرنا قرار دهند. ولی ساعاتی قبل از آغاز بازی، مشخص شد که تعدادی از پیراهنهای بازیکنان و 6 جفت کفش که 3  جفت از آنها مال کریس رونالدو و یک جفت مال مسعوت اوزیل بود، از رختکن رئالی ها دزدیده شده.

گویا این دزدی در ساعت 17 که در رختکن،به گزارش پلیس قفل بوده، انجام شده.

[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:18 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

خدیرا به دلیل بیماری دیدار برگشت تیمش مقابل آپوئل در مرحله یک چهارم نهایی چمیونزلیگ را از دست داد اما از روز جمعه به تمرینات رئال برگشت.

 
Jose Mourinho; Sami Khedira, Real Madrid
 

- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد سامی خدیرا، ملی پوش آلمانی این باشگاه، بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کرده و درفهرست کامل این تیم برای دیدار امشب مقابل والنسیا قرار دارد.

خدیرا به دلیل بیماری دیدار برگشت تیمش مقابل آپوئل در مرحله یک چهارم نهایی چمیونزلیگ را از دست داد اما از روز جمعه به تمرینات رئال برگشت.

مورینیو تصمیم گرفت این بازیکن را برای دیدار مقابل والنسیا در فهرست تیمش قرار دهد و این به معنای خارج شدن لاسانا دیارا از فهرست 21 نفره رئال برای این دیدار بود.

فهرست کامل رئال برای دیدار مقابل والنسیا:

دروازه بان ها: کاسیاس، آدان، خسوس

مدافعان: په په، مارسلو، کوئنترائو، آلبیول، آربلوا، واران

هافبک ها: شاهین، کاکا، اوزیل، گرانرو، آلونسو، آلتینتوپ، خدیرا، کایه خون، دی ماریا

مهاجمان: رونالدو، بنزما، ایگواین

[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:54 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

رئالی ها که در حال حاضر صدرنشینی لا لیگا هستند، 30 امتیاز از والنسیا بیشتر دارند اما کارانکا معتقد است شاگردان اونای امری می توانند برای آنها دردسرساز شوند.

 
Aitor Karanka - Real Madrid
 

- آیتور کارانکا، کمک مربی رئال، اعلام کرد تیم والنسیا می تواند در دیدار امشب برای کهکشانی ها مشکل ساز شود.

رئالی ها که در حال حاضر صدرنشینی لا لیگا هستند، 30 امتیاز از والنسیا بیشتر دارند اما کارانکا معتقد است شاگردان اونای امری می توانند برای آنها دردسرساز شوند.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" والنسیا می تواند برای ما دردسر ساز شود زیرا آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند. آنها همیشه جای بازیکنانی که از دست می دهند را با خریدهای فوق العاده پر می کنند و به همین دلیل در رتبه سوم جدول لالیگا قرار دارند و در لیگ اروپا هم به نیمه نهایی رسیدند.

دیدار پیچیده ای خواهد بود. آنها چند هفته قبل در رتبه سوم جدول شرایط بی دغدغه ای داشتند اما اکنون سایر تیم ها به آنها فشار وارد می کنند و این می تواند باعث شود آنها برای ما دردسر ایجاد کنند."

[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:51 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

با وجود راهیابی والنسیا به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، اونای امری، برای کسب نتایج مطلوب تر به شدت تحت فشار است

 
Mix Real Madrid-Valencia
 
ترکیب احتمالی

رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Pepe, Albiol, Marcelo
Khedira, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Benzema
والنسیا

Guaita
Barragan, Rami, Ruiz, Mathieu
Albelda, T Costa
Feghouli, Jonas, Alba
Soldado

سایت گل- سامی خدیرا به بیماری ویروسی مبتلا شده بود ولی از بند این بیماری رها شده  و می تواند در دیدار تیمش در سانتیاگو برنابئو مقابل والنسیا بازی کند.
ژوزه مورینیو دراین بازی می تواند از تعدادی از ستاره هایش که در بازی مقابل آپوئل نیکوزیا استراحت کرده بودند،استفاده کند و ستاره هایی مثل آنخل دی ماریا، مسعوت اوزیل و کریم بنزما آماده اند تا در ترکیب اصلی رئال به میدان بروند .
 سرخیو راموس از حضور در این بازی محروم است و رائول آبیول در مرکز خط دفاعی در کنار په په، قرار خواهد گرفت که دو جلسه محرومیتش را پشت سرگذاشته است.

 از سوی دیگر سرخیو کانالس و میگل از بند مصدومیتهایشان از ناحیه زانو و همسترینگ عبور کرده اند واین بازی را از روی نیمکت تماشا می کنند.

 کاپیتان داوید آلبلدا و ویکتور روئیس، احتمالا درترکیب اصلی تیمشان قرار خواهند گرفت. آنها در بازی پنجشنبه شب والنسیا مقابل آلکمارغایب بودند و استراحت کردند.

 

آیا می دانستید؟
  • رئال مادرید در پنج مصاف اخیرش مقابل والنسیا در لالیگا، به پیروزی رسیده. 
  • تیم مادریدی در سی دیدارش در رقابتهای این فصل لالیگا به 100 گل دست یافته اند و هنوز 8 بازی دیگر تا پایان رقابتهای این فصل باقی است و ازهمین رو انتظار می رود که رئالی ها رکورد گلزنی شان در طول یک فصل رقابتهای لالیگا را که 107 گل در یک فصل 90-1989 بود رابشکند.  
  • کریم بنزما( تصویرسمت راست) در سال 2012 در 19 بازی 15 گل به ثمر رسانده. گونسالو ایگواین هم در 9 بازی ، هفت گل زده. 
  • والنسیا با برد 0-4 مقابل آ زد آلکمار در روز 5شنبه، به روند 4 بازی بدون بردش پایان داد. 
  • والنسیا در روزهای نوزدهم و بیست و ششم آوریل در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل تیم دیگر شهر مادرید یعنی اتلتیکوقرار خواهد گرفت. 
  • آخرین بردوالنسیا در برنابئو در ماه مارس سال 2009 به دست آمد و در آن دیدار رئال با نتیجه 2-3 شکست خورد. 
[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:51 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

هفته سی و یکم رقابتهای لالیگا امشب آغاز می شود

 
Copa de la Liga
 

 

- هفته سی و یکم رقابتهای این فصل لالیگا امشب با برگزاری دیدارهایی آغاز می شود و سایر دیدارهای این هفته  در روزهای یکشنبه و دوشنبه دنبال خواهند شد.

این درحالی است که در پایان هفته سی ام این رقابتها،رئال مادرید با 78 امتیاز صدرنشین جدول است. بارسلونا با72 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و والنسیا با 48 امتیاز تیم سوم جدول است. مالاگا با 47 امتیاز رده چهارم جدول را مال خود کرده و تیمهای لوانته، اوساسونا، اتلتیکومادرید، سویا، اسپانیول و ختافه در رده های بعدی هستند.

درمهمترین دیدار این هفته رئال مادرید در خانه میزبان والنسیاست. بیلبائو و سویا در باسک مقابل هم قرار خواهند گرفت و بارسلونا و ساراگوسا با هم بازی خواهند کرد.

برنامه بازیهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

شنبه 19 فروردین ( 7آوریل)

اسپانیول- رئال سوسیداد

رایو وایه کانو- اوساسونا

ختافه- اسپورتینگ خیخون

ساراگوسا- بارسلونا

رئال بتیس- ویارئال

یکشنبه 20 فروردین( 8 آوریل)

لوانته – اتلتیکومادرید

رئال مایورکا- گرانادا

اتلتیک بیلبائو- سویا

رئال مادرید- والنسیا

دوشنبه 21 فروردین ( 9 آوریل)

مالاگا- راسینگ سانتاندر
[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:27 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

راستش رابخواهید،ممکن است بارسا و بایرن به فینال برسند ولی فکر نکنم که فینال رئال-چلسی را شاهد باشیم. ترجیح می دهم فقط همین را بگویم و خودتان می دانید که چرا.

 
Jose Mourinho, Real Madrid
 

 

- بعد از صحبتهای جنجالی مورینیو در کنفرانس خبری روز 4شنبه و بعد از اتمام دیدار تیمش مقابل آپوئل نیکوزیا که اعلام کرده بود که بارسا یک پایه فینال لیگ قهرمانان اروپاست و به طعنه دلیل این صحبت را این عنوان کرده بود که تیم خوبی است، او بار دیگر چنین صحبتهایی را برزبان آورد.

روز پنجشنبه بود  آقای خاص درگفت وگویی با اسکای شرکت کرد و درپاسخ به سوالی درمورد فینال احتمالی بین رئال وبارسا گفت:« راستش رابخواهید،ممکن است بارسا و بایرن به فینال برسند ولی فکر نکنم که فینال رئال-چلسی را شاهد باشیم. ترجیح می دهم فقط همین را بگویم و خودتان می دانید که چرا...»

البته این تنهامورینیو نبود که دراین باره موضع گرفته بود. الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو هم در صفحه توئیتر با آقای خاص ابراز همدردی کرده بود و نوشته بود:« کسی است که در 5 سال به 5 نیمه نهایی رسیده و این هم به لطف فریسک و جانشینانش بوده.تیم دیگری هم هست که در طول 8 سال، 6 بار با تیمهای مختلفی به نیمه نهایی رسیده و این فقط به لطف تلاشهای فراوانش بوده.»

سخنگوی مورینیو پارا فراتر از این نهاده و به تمام اشتباهات داوری که به تیمهای مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا، آسیب رسانه اشاره کرده:« در یک نیمه نهایی بود که بدون آنکه توپ وارد دروازه شود، گلی پذیرفته شد، بازیکنان به اشتباه اخراج شدند و قربانی بازیهای تئاترگونه شدند و حتی گلهای صحیحی زده شد که از سوی داور مردود اعلام شد.»

پارامس درادامه نوشت:« من آرامشم را حفظ می کنم و لذت می برم ولی کاملا می دانم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از الان به برنده ازپیش تعیین شده تبریک می گویم.»

البته افتخاری که کسی نمی تواند آن را از مورینیو بگیرد این است که او دومین مربی تاریخ دنیای فوتبال در کنار میگل مونیس است که بیشترین حضور درمرحله نیمه نهایی جامهای اروپایی را دارد و شش بار به این مرحله راه یافته و تنها سرالکس فرگوسن با 7 حضور دراین مرحله بالاتر از آقای خاص قرار دارد.

 

 


[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:26 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

ژابی آلونسو، مسوت اوزیل و کریم بنزما نیز بعد از اینکه در دیدار مقابل آپوئل در ترکیب اصلی قرار نگرفتند، در دیدار فردا از ابتدا به میدان خواهند رفت

 
Angel Di Maria - Real Madrid
 

- به گزارش نشریه آ. اس، آنخل دی ماریا، هافبک رئال، در دیدار این هفته تیمش مقابل والنسیا از ابتدا به میدان خواهد رفت.

به نظر می رسد این مهاجم آرژانتینی که در دیدار مقابل آپوئل در نیمه دوم به میدان رفت و علاوه بر زدن یک گل، یک پاس گل نیز داد، سرانجام به طور کامل مصدومیت ران پا که برای دو ماه او را از میادین دور نگه داشت را پشت سر گذاشت.

گفته می شود دی ماریا با این بازی مورینیو را از آمادگی اش متقاعد کرد و به این ترتیب در دیدار مقابل والنسیا بار دیگر در ترکیب اصلی رئال قرار خواهد گرفت.

ژابی آلونسو، مسوت اوزیل و کریم بنزما نیز بعد از اینکه در دیدار مقابل آپوئل در ترکیب اصلی قرار نگرفتند، در دیدار فردا از ابتدا به میدان خواهند رفت و با توجه به محرومیت سرخیو راموس به دلیل 5 اخطاره شدن، احتمالا آلوارو آربلوا از ابتدا مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت.

رئال در حال حاضر با 78 امتیاز از 30 بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد در حالی که والنسیا با 48 امتیاز سوم است.

[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:50 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

مورینیو اخیرا اعلام کرد بارسا مطمئنا به فینال چمپیونزلیگ خواهد رسید و یوفا را حامی باشگاه کاتالانی دانست اما گواردیولا ترجیح داد وارد جنگ لفظی با سرمربی رئال نشود.

 
 

- پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، طعنه آمیزانه از ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، به خاطر اطمینانش به آبی و اناری ها تشکر کرد و تاکید کرد در دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل چلسی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

مورینیو اخیرا اعلام کرد بارسا مطمئنا به فینال چمپیونزلیگ خواهد رسید و یوفا را حامی باشگاه کاتالانی دانست اما گواردیولا ترجیح داد وارد جنگ لفظی با سرمربی رئال نشود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من تنها می توانم از مورینیو به خاطر اطمینانی که به بارسا دارد، تشکر کنم.

از او به خاطر اینکه فکر می کند ما به فینال خواهیم رسید، متشکریم. هرچند احتمال رسیدن هرچهار تیم به فینال وجود دارد. آیا من از این بازی های ذهنی خسته شده ام؟ نه، این بخشی از کار مربیگری است."

گواردیولا سپس در مورد دیدار پیش رو مقابل چلسی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ گفت:" چلسی تیم بسیار باتجربه ای است. آنها در چند سال اخیر همیشه یکی از بهترین تیم های اروپا بودند. آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند و یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا هستند. آنها حریف ساده ای در این مرحله از رقابت ها محسوب نمی شوند."

[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:49 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

بازی ساز 29 ساله مطمئن است که او درحال بازگشت به روزهای اوجش است

 
Kaka, Real Madrid
 

 

- کاکا، بازیساز برزیلی باشگاه رئال مادرید بعد از برد 2-5 تیمش مقابل آپوئل نیکوزیا در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفسش را بازیافته

این بازی ساز برزیلی در جریان این بازی گلی تماشایی را به ثمر رساند و نمایش خیره کننده ای به اجرا گذاشت.

این درحالی است که کاکا از سال 2009 که از میلان به رئال پیوست، با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و هرگز نتوانست مبدل به ستاره شماره یک رئال شود. امااو الان معتقد است که آماده است تا از پیراهن رئال دفاع کند.

درپایان مسابقه 4شنبه شب برنابئو، کاکا به خبرنگاران گفت:« اعتماد به نفس من در حال بازگشت است. من در شوتهای از راه دور اعتماد به نفس کافی را نداشتم ولی در این بازی شجاعت شوت زدن را به دست آوردم. خوشحالم. چون درحال رشد و بهبودم و می توانم کارهای بیشتری انجام دهم؛ گل بزنم و پاس گل بدهم. هنوز رقابت زیادی باقی است. چون مهاجمان ما گلهای زیادی می زنند»

کاکا در آستانه دیدار حساس تیمش درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نسبت به خطر حرکات تهاجمی تیم باواریایی هشدار دادو گفت:« کسانی که در خط حمله بایرن بازی می کنند، بازیکنانی هستند که باید بیشترین وحشت را از آنها داشت. فرانک ریبری در بازی سه شنبه شب نمایش فوق العاده ای داشت و آرین روبن هم خیلی خوب بازی می کند. ماریو گومز هم که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا 11 گل به ثمر رسانده. آنها تیم متعادلی هستند و ما باید کاملا مراقب باشیم.»

 

[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:38 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 39 صفحه بعد

 – گل بسیار زیبایی که کریم بنزما امشب به اوساسونا زد یادآور گل افسانه‌ای مارکو فان‌باستن با پیراهن هلند در یورو 88 به شوروی بود.

در دو تصویر زیر این دو گل را می‌توانید با هم مقایسه کنید.

گل فان‌باستن به شوروی:

 

گل بنزما به اوساسونا:

 

[ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:21 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید