رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

هر دو غول اسپانیایی فردا شب به میدان خواهند رفت؛ رئال میهمان خیخون است و بارسا از لوانته پذیرایی می کند

 

 

Real Madrid, Atletico Madrid
 

- دیدارهای هفته پانزدهم رقابتهای لالیگا از فردا آغاز خواهد شد و هر دو تیم رئال و بارسا برابر حریفان قرار خواهند گرفت. شاگردان گواردیولا که در میانه هفته رایووایکانو را شکست دادند، فردا شب در نوکمپ میزبان لوانته خواهند بود. رئال هم که علی رغم یک بازی کمتر، با سه امتیاز برتری در صدر قرار دارد، در خانه خیخون به میدان خواهد رفت.

اوساسونا نیز یکشنبه شب میزبان بتیس خواهد بود.

شنبه

 راسینگ- ویارئال

خیخون- رئال مادرید

بارسلونا- لوانته

یکشنبه

والنسیا- اسپانیول

اتلتیکو مادرید- رایوووایکانو

سوسیه داد- مالاگا

اوساسونا- بتیس

مایورکا- بیلبائو

سویا- ختافه

دوشنبه

گرانادا- ساراگوسا

[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

ژوزه مورینیو ، توسط مجله رولینگ استونزچاپ اسپانیا به عنوان "ستاره راک " سال 2011 انتخاب شد

 

 


 - رولینگ استونز بزرگترین مجله موسیقی جهان در آخرین شماره نسخه اسپانیایی با اقدامی عجیب ژوزه مورینیو را به عنوان راک استار سال 2011 برگزید.
به گزارش سایت گل علت چنین انتخابی که در یک جلد آوانگارد منعکس شده است  ، "هنر این مربی در رنجاندن همه جهان " است .
توضیح یا در ک این ملاک البته برای عاشقان سبک راک دشوار نیست و به ماهیت این سبک از موسیقی بازمی گردد اما شخصیت یاغی ، یکه  و مغرور ژوزه باعث توجه نویسندگان این مجله شده که این نگره را در مصاحبه با  موزیسین هایی نظیر بون بوری ، لوس پلانتاس ، وتوستا مورلا و سیدونی مطرح کرده اند.
این مجله در تبلیغ این کاور استوری جذاب نوشته است :" شخصیت مظنونش ، پیغامهای جنجالیش ، هوش گستاخانه اش و مهمتر از همه رفتار تحریک آمیزی که در رختکن یا در کنفرانس های مطبوعاتی نشان می دهند برخی از دلایلی است که مورینیو را تبدیل به راک استار سال 2011 کرد ."
[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:56 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار،رئال مادرید با کسب 40 امتیاز یعنی حداکثر امتیاز ممکن به عنوان برترین تیم دنیا درماه نوامبر شناخته شد

 

 

UEFA Champions League: Real Madrid CF v Olympique Lyonnais
 

- رئال مادرید از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال به عنوان برترین تیم ماه نوامبر در دنیا شناخته شد

این درحالی است که بارسلونابا فاصله فراوانی نسبت به سایر تیمها در رده دوم است و اقتدار دو تیم اسپانیایی با فاصله فراوانی نسبت به سایرین مشخص است. ولس سارزفیلد آرژانتین در رده سوم است و منچستریونایتد در رده چهارم قرار دارد

بارسلونا تا به امروز سی و نه بار در صدر رنکینگ برترین تیمهای دنیا به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار قرار گرفته

تیم ژوزه مورینیو درماه اکتبر هم برترین تیم ماه دنیا لقب گرفته بود. آنها با کسب پیروزی در تمام دیدارهایشان در ماه نوامبر و کسب هر 40 امتیاز ممکن درصدر قرار گرفتند. از زمان روی کار آمدن ژوزه مورینیو در رئال مادرید، رئال چهار بار به عنوان بهترین تیم ماه انتخاب شده و در طول این مدت پورتو و بارسلونا، هر کدام برای دوبار به عنوان برترین تیم دنیا در یک ماه برگزیده شده اند


در لیست 100 تیم برتر ماه نوامبر، تیمهایی از 39 کشور قرار دارند که 68 تای آنها عضو یوفا هستند ،21 تا به قاره آمریکای جنوبی تعلق دارند؛ 5تیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و 4 تیم از کنفدراسیون فوتبال آفریقا، 2باشگاه از کونکاکاف نیز دراین لیست دیده می شوند و قاره استرالیا نماینده ای در جمع 100 تیم برتر ماه نوامبر ندارد. 8 باشگاه از انگلیس، 7 باشگاه از اسپانیا، 6 باشگاه از برزیل، 6باشگاه از ایتالیا و 5 باشگاه از فرانسه و 5تیم از آلمان و کشورهای پرتغال، آرژانتین، هلند و روسیه هریک با 4 نماینده در این لیست خودنمایی می کنند.

لیست برترین تیمهای دنیا درماه نوامبر بدین ترتیب است

1- رئال مادرید (332 امتیاز)

2-بارسلونا (316 امتیاز)

3 – ولس سارزفیلد (279 امتیاز)

4- منچستریونایتد (267 امتیاز)

5- پورتو (256 امتیاز)

6- منچسترسیتی (245 امتیاز)

7- بایرن مونیخ (239 امتیاز)

8- اینتر (232 امتیاز)

9- شالکه (231 امتیاز)

10- سانتوس (226 امتیاز)

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:39 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

کاکا، ستاره برزیلی رئال هم با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت

 

 

Kaka - Real Madrid (Getty Images)

- تیم رئال مادرید قبل از آنکه برای رویارویی با اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه مولینون به خیخون سفر کند، جلسه تمرینی ای را برگزار کرد.

مهمترین خبر در این جلسه تمرینی بازگشت کریس رونالدو و کاکا به تمرینات تیم بود

این درحالی بود که پیش از این رونالدو به خاطر مصدومیت قوزک پایش که  در دیدار با اتلتیکومادرید ایجاد شده بود به تنهایی به تمرین می پرداخت ولی روند بهبود او به نحوی بود که می تواند همراه با سایر هم تیمی هایش خود را برای مصاف با خیخون آماده کند

البته همه چیز به عملکرد او در جلسه تمرینی روز جمعه که ساغت 16 برگزار می شود بستگی خواهد داشت. از سوی دیگر کاکا، ستاره برزیلی رئال هم به تمرینات این تیم بازگشته و به صورت عادی به تمرین می پردازد و احتمال زیاد در ترکیب تیمش حضور خواهدداشت


بسیار بعید به نظر می رسد که آلوارو اربلوا که هنوز با سایر هم تیمی هایش تمرین نکرده، در این دیدار حضور داشته باشد و کاروالیو هم به دلیل مصدومیت قطعا دراین بازی غایب خواهد بود و ژابی آلونسو به دلیل مصدومیت شانس حضور دراین دیدار را نخواهد داشت

در جلسه تمرینی روز پنجشنبه رئال،23 بازیکن حضور داشتند که 21 نفر ازآنها بازیکنان تیم پایه و دو بازیکن تیم پایه ای که توماس مخیاس و پدرو مندس بودند حضور داشتند. از سوی دیگر کاروالیو و آربلوا هم به تنهایی تمرینات بازیابی شان راانجام دادند

در جریان این جلسه تمرینی میگل پاردسا،یکی از مدیران رئال حضور داشت و عملکرد و تمرینات کهکشانی ها را زیرنظر گرفت.

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:37 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است کاسیاس بهترین الگو برای دروازه بانان جوان است و در ضمن بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه محسوب می شود

 

 

casillas homenaje en bernabeu (real madrid- atletico madrid)
 

– فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید از ایکر کاسیاس دروازه بان این تیم تمجید کرد و او را بهترین سنگربان اسپانیایی تاریخ دانست.

کاسیاس از سال 1999 به ترکیب اصلی رئال راه یافت و با این تیم 4 عنوان قهرمانی لالیگا و یک عنوان لیگ قهرمانان کسب کرده است.

کاسیاس همچنین با 127 بازی بیشترین بازی ملی را در تیم ملی اسپانیا دارد و نقش موثری در قهرمانی این تیم در یورو 2008 و جام جهانی 2010 داشت.

پرس در مراسم رونمایی از کتاب جدید کاسیاس گفت:" او به عنوان یک نوجوان به رئال آمد و تا رسیدن به عنوان بهترین دروازه بان جهان پیش رفت. او از نظر شخصیتی هم مرد بزرگی است و رابطه بسیار خوبی با بازیکنان تیم دارد."

" بازیکنان نوجوان باید او را سمبل خود قرار دهند. به نظر من او بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید و تیم ملی اسپانیاست."

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:36 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس با رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جرو بحث لفظی کوچکی داشت

 

 

- کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید و انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید بعد از برگزاری داربی بزرگ شهر مادرید با هم جرو بحث لفظی داشتند 
در جریان داربی شهر مادرید که شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، تیبائوت کورتوئیس، دروازه بان اتلتیکو و دیگو گودین ، مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه مجبور به ترک زمین شدند تا رئال با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد. 
در پایان این دیدار بود که ژوزه مورینیو، از بازی فیزیکی و پربرخورد بازیکنان اتلیتکو انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که ساق بندها از مصدومیت بازیکنان رئال جلوگیری کرده
کریس رونالدو هم در جریان این بازی بارها تکل های خشنی را دریافت کرد و در نهایت با درد از ناحیه قوزک زمین بازی را ترک کرد دوشنبه شب و درمراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس کریس رونالدو و انریکه سرسو (رئیس باشگاه اتلتیکومادرید) با هم برسر یک میز نشسته بودند.
در همان هنگام بود که رونالدو از رئیس اتلتیکو پرسید:« آیا برای لگد زدن هم جایزه ای می دهند؟» و سرسو در پاسخ به رونالدو به او یادآوری کرد که باید به عملکرد تیم خودش نگاه کند:« شما هم همین کار را کردید. په په، کاروالیو و سرخیو راموس و آن آقا کوچولو با کلی مو....مارسلو»
 رونالدو اهمیتی به صحبتهای سرسو نداد و فقط به رئیس اتلتیکو کیفیت بازیکنانی که درمورد آنها صحبت کرده رایادآوری کرد و خطاب به سرسو گفت:« شما درمورد بهترین های دنیا صحبت می کنید.»
[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:9 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

مدافع باشگاه رئال معتقد است این تیم تنها به عملکرد خود در رقابتهای لیگ توجه می کند و کاری به نتایج بارسا ندارد

 

 

 – آلوارو آربلوا مدافع رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه تنها به عملکرد خود در رقابتهای لالیگا توجه می کند و کاری به نتایج بارسلونا و والنسیا ندارد.

شاگردان مورینیو هم اکنون با یک بازی کمتر و اختلاف سه امتیاز نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده بندی لالیگا قراردارند.

آربلوا در گفتگو با روزنامه آ.اس می گوید:" ما به اینکه بارسا چه نتایجی کسب می کند فکر نمی کنیم. برای فکر کردن به این موضوع اصلا زمان نداریم. باید تلاش خود را انجام دهیم و کاری به تیم های بارسلونا، والنسیا و دیگر رقیبان خود نداشته باشیم."

"هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبور باشیم. بازی های سختی در پیش داریم و اکنون مهم نیست چند امتیاز تا به حال کسب کرده ایم."

دیدار بعدی رئال 3 دسامبر مقابل اسپورتینگ خیخون خواهد بود.

[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

این ستاره 26 ساله در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید توسط لوئیس پره آ مصدوم شد اما تا پایان دیدار در زمین باقی ماند

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد کریس رونالدو، ستاره پرتغالی این باشگاه، در جریان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد.

این ستاره 26 ساله در این دیدار توسط لوئیس پره آ مصدوم شد اما تا پایان دیدار در زمین باقی ماند. با این وجود، کادر پزشکی این باشگاه اعلام کرد او از ناحیه قوزک پای دچار آسیب دیدگی شده است.

سایت اختصاصی باشگاه رئال اعلام کرد رونالدو در تمرینات امروز حضور نداشته و در عوض با فیزیوتراپ تیم به طور اختصاصی تمرین کرد.

اما از سوی دیگر، کاکا و آلوارو آربلوا بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در تمرینات گروهی تیم حضور پیدا کردند.

رئالی ها این هفته در لالیگا با اسپورتینگ خیخون روبرو می شوند.

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:18 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

رئال در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تاکید کرد علی رغم شروع خوبی که در رقابت های این فصل داشتند، هنوز به جامی دست پیدا نکرده اند و مطمئن است که هیچ یک از هم تیمی هایش از همین حالا خود را قهرمان لالیگا نمی داند.

رئال در حال حاضر با 6 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. این بیشترین اختلاف رئال با بارسا از زمان حضور گواردیولا در باشگاه کاتالانی است.

ستاره پرتغالی در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است و از همین حالا فکر نمی کنیم که قهرمان لا لیگا شده ایم. البته ما می خواهیم در همه جام ها به قهرمانی برسیم."

رئالی ها روز 10 دسامبر در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسا خواهند بود.

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:17 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 ... 39 صفحه بعد

مهاجم فرانسوی رئال در حالی انتظار ال کلاسیکو را می کشد که کهکشانی ها سیزدهمین پیروزی پیاپی خود را این هفته در دربی مادرید تجربه کردند

 

 

Karim Benzema - Real Madrid
 

 – کریم بنزما معتقد است رئال مادرید در شرایط فعلی کاملا آماده رویارویی مقابل حریف دیرینه خود بارسلوناست.

مهاجم فرانسوی رئال نقش موثری در پیروزی 4 بر یک این تیم در دربی مارید مقابل اتلتیکو داشت که آنها موفق شدند اختلاف خود را در صدر به شش امتیاز افزایش دهند.

رئال قبل از ال کلاسیکو باید رو در روی اسپورتینگ خیخون قرار بگیرد اما بنزما می گوید از هم اکنون فکر این بازی تمام ذهن او را به خود معطوف کرده است.

بنزما در گفتگو با روزنامه آ.اس می گوید:" برای فکر کردن به بازی مقابل بارسا وقت داریم. اما قبل از آن دیداری مقابل اسپورتینگ خیخون خواهیم داشت. البته از هم اکنون آماده دیدار مقابل بارسا هستم."

بنزما در این فصل در 11 بازی که انجام داده 7 گل به ثمر رسانده است و معتقد است مورینیو کاملا به او ایمان دارد.

بنزما می گوید:" به نظرم مورینیو به من اطمینان دارد و من هم پاسخ اطمینان او را در زمین بازی می دهم."

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:16 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید